Μην κάθεστε μπροστά απο ταύρο,πίσω απο μουλάρι δίπλα σε βλάκες...Είναι επικίνδυνο.!!!

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Ενας μεγάλος αγωνιστής και κυνηγός

Ο Νίκος Ρούσσος είχε ένα ατύχημα πριν από δυο χρόνια και από τότε κινείται με αμαξίδιο. Έχει δημιουργήσει ένα blog στο οποίο μεταξύ άλλων γράφει :
"Γειά σας!Είμαι ο Νίκος πατέρας 2 αγοριών και μετά από ένα τροχαίο κινούμαι με αμαξίδιο.Έφτιαξα αυτό το blog ώστε να παρουσιάσω την ζώη μου μαζί με το αμαξίδιό μου,την αποκατάστασή μου και το μεγάλωμα των γιών μου!Έλπιζω οτι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσω να βοηθήσω και άλλους που είναι στη θέση μου να δουν τη ζωή αισιόδοξα και να καταλάβουν ότι τίποτα δεν τελειώνει αν εμείς δεν το θέλουμε."
"Σας έχω πει για το χόμπυ μου?Είναι το κυνήγι!!
Σε πολλούς είμαι σίγουρος ότι δεν θα αρέσει και θα το θεωρούν βάρβαρο!
Εμένα αυτή η επαφή με τη φύση με ευχαριστεί και με ηρεμεί,τα ξεχνάς όλα όταν είσαι στο βουνό.
Πριν το ατύχημα πήγαινα αρκετά συχνά για κυνήγι.Μάλιστα πήγαιναμε με φίλους 1 με 2 φορές στην Τήνο κάθε χρόνο και περνούσαμε καλά...τρώγαμε τα παϊδακια μας,πίναμε τα τσιπουράκια μας,πηγαίναμε και στο βουνό!!
Εκτός απο αυτά κάναμε και τη σκοποβολή μας,πιατάκια!! Το είχαμε κάνει σύστημα κάθε Κυριακή πιατάκια....πολλές τουφεκιές!!
Μέτα απο 2 χρόνια αποχή αποφάσισα να ξαναβγάλω άδεια κυνηγιού.Είναι λίγο διαφορετικά όμως όσο αφορά τον τρόπο που κυνηγάς και σκοπεύεις,λίγο πιο δύσκολο αλλά όλα είναι θέμα εξάσκησης."
 
Το blog του Νίκου είναι http://keepwalkingwithnick.blogspot.gr/ . Αξίζει τον κόπο να κάνετε μια επίσκεψη. Ίσως εκτιμήσετε περισσότερο ορισμένα πράγματα........

2 σχόλια:

kaliakouda είπε...

Καλη χρονια Δημητρη με υγεια για σενα και την οικογενεια σου.

Ο Νικος ειναι υποδειγμα υπομονης και επιμονης! Η δευτερη φωτογραφια που δημοσιευεις ειναι η αποδειξη και των δυο.

Τα παντα τελικα ειναι μια ιδεα και μεσα στο μυαλο μας. Το μυστικο για καποια πραγματα που δεν μπορουμε να εξηγησουμε, ειναι ο τροπος που τα αντιμετωπιζουμε.

Να ευχηθω απο την σελιδα σου καλη χρονια με υγεια και περισσοτερο κουραγιο στον Νικολα.

Καλα και ασφαλη κυνηγια, σε ολους τους συναδελφους.

cazador είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία Νικόλα.Το παληκάρι δεν το γνώριζα μέχρι πριν λίγες μέρες όπου ψώνιζε μόνος του σε σούπερ μάρκετ, έμεινα χαζός να τον κοιτάζω και να βλέπω τι κάνει με το αμαξίδιο του.
Δύναμη ψυχής που με άγγιξε.!!!